APRILAPRILDINDUMMASILL

jaa idag är det den 1:a april, jag har försökt att lura några stycken, mamma lurade jag=)
sen så försökte vi lura 4 av våra lärare och det vad så jävla roligt för det var några som gickpåre. HAHAHHAHHAHHA
det var jag och frida som typ kom på att vi skulle lura nicklas. och sen så kom några på att vi skulle lura maria och anki och det gick väl sådär. Haru lurat någon och hur gick det till, ge mig tips innan dagens slut=)?

tänkte avsluta med ett blondinskämt eftersom jag är blondin. ni får väl säga vad ni tyckte om det och sedan gissa på svaret.

- Vet du hur man lättast tröttar ut en blondin?


/rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Nää du min älskade buse.

Trodde såklart att ditt skämt var sant.

Din rackarns gullunge.

Kramis

Postat av: Anonym

Nää du min älskade buse.

Trodde såklart att ditt skämt var sant.

Din rackarns gullunge.

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback