bildbomb på mina julklappar

nu har jag suttit säkert i 30 min bara för eran skulle och tagit ut alla presenter för att ta kort på dom så här får ni en BILDBOMB på alla mina julklappar :)


hårrullar som är superbra


hårtork behövs alltid


en film som jag älskar, 2an ska jag få sen :)


ett par gelékulor som jag tjatade om i thailand så mycket


som ett "bord" till den bärbara datorn som jag ska köpa som man har i knäet :)


gitarrhängare som jag VERKLIGEN behöver<3


mascara är också alltid bra


tre tändare och en lapp där det stod : GodJul, Du ska få spela in en skiva med killarna från.....resten får ni inte veta, det får ni klura på :) jag fick en till tändare men den tog jag tydligen inget kort på, det är en lång tändare :)


örhängen som jag ÄLSKAR och ett nagellack av min kära kompis elin<3


2 ringar som är SUPERSNYGGA<3<3<3


läppglans


hårspray och mousse


världens mysigare morgonrock<3


900:-   + 3000:- som jag inte tog kort på


Kalle Anka och en massa Modetidningar :)

sen fick jag också ett par långkalsonger och ett Friskis&Svettis kort.

och nu till ALLT godis, asså jag kommer ha godis LÄNGE ska ni se






och sist men inte minst:

all dessa 70 chokladkakor från norge ;)
någon som vill ha kanske ;)? 
inte jag ...eller inte nu iaf!


TACK SÅ JÄTTEMYCKET för alla mina fina presenter, jag är supernöjd över allt<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: nicolinaa

fina presenter :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback