smiska apan

sådär ja :)

nu var man hemma från kyrkan som mamma tog oss senare efter massagen, det var faktiskt en jätteduktig kör som sjöng och jag fick gåshud :)


sen bra det av till mormor för att äta godmat och spela bingo, själv vann jag ett ljus, 3 handdukar och ett spel som heter Spank The Monkey , haha lite anorlunda men jag kanske ska prova det i morgon och se om man fattar något,
sen blev det canalen för sista gången innan den 4 januari :)

om jag kommer ihåg så ska ni få bilder från mig och min kusin imorgon :)
men nu ska jag sjunga vidare och sen sova, GODNATT :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

go natt älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback