St:olovskyrkan 14.oo!

tagga inför imorron, :D


vi har lucia för er som inte vet och det ska verkligen bli superroligt, men jag är lite nervös...haha jag tänker typ på alt negativt på tex att tänk om jag svimmar, tänk om någon hår brinner upp osvosvosv...

men nu ska jag vara POSITIV för annars kommer säkert något hemskt hända.. hahah där var jag negativ igen menmen.!

vi ska typ sjunga 11 låtar och det är 2 jag inte kan helt som jag måste få in i skallen, men som bara inte vill samarbeta med mig någon gång så det får jag leva med....men jag ska försöka att bara hänga på då alla andra sjunger så kommer det nog gå bra... förövrigt ska jag och syrran dra på stan nästa vecka för att


JULHANDLA till mamma, pappa, farmor&farfar och mormor så det kommer bli super om vi nu hittar på något.

tidigare år har jag och isabell tagit ett kort på oss, förstorat det och ramat in, eller vi har beställt ...

sen 2008 fick mamma och pappa ett fotoalbum där vi la in bilder från ÄLSKADE THAILAND<3 som vi också beställde som blev jättegulligt :)
jag kanse kan ta kort på boken och visa sen om jag kommer ihåg, annars får ni väl påminna mig ;)

men nu ska jag lägga mig i sängen och sova, eller jaa tänka igenom typ alla låtar, försöka komma ihåg att ta med mig alla saker till imorgon...........det är jobbigt att komma ihåg allt men samtidigt så kommer det bli roligt i slutändan :)

haha så trött är jag nu att jag håller på somna som jag gjorde tidigare idag ;)

KYSS!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback