väntan på mat är OLIDLIG!

vars nyss och spelade LAZERDOME IGEN<3


lagen var :

jag, elin, amanda, thyra och sanna MOT pappa, anders, johan, anton, isac och konrad

alltså 5 tjejer mot 6 killar :O



första omgången fick dom STORSTRYK och såklart fick jag mest poäng av alla 19500 <3<3<3
andra omgången fick VI storstryk :( och killarna vann typ allt, men vi ska ha REVANSCH på sportlovet, så vi måste få med några killar på vårat lag så

ANMÄL ER HÄÄÄÄR PÅ MIN BLOGG :)


aja, ikväll blire att vara med elin igen och se twilight :) sen imorrn så får jag väl berätta vadjag ska göra, för det kommer bli mycket kan jag säga, nu såblire att vänta på att elins mamma ska köpa hem mat,jag har trotsallt bara ätit en filtallrik idag halv 11... pusshej<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

vi ägde ju..:)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback