gissa vad gissa vad

En liten flicka springer runt sin mamma och säger
- Mamma gissa vad gissa vad!
Mamman blir lätt irriterad och säger
- Nej jag orkar inte gissa gå och lek på ditt rum
Det blir tyst en stund och flickan säger
- Okej
och går in på sitt rum, en timme senare kommer hon ut och säger
- Mamma gissa vad gissa vad!
Mamma blir mer irriterad och säger
- Nej jag vill inte gissa, gå ut och lek
Dom blir tysta för en stund så säger flickan
- Visst
Med besviken röst, går ut och leker mitt ute på gatan hon står och hoppar hopprep medans hennes ljusa hår leker med vinden
Hon hör inte bilen som kommer i full fart hon blir överkörd med ett brak
Mamman kommer ut i tårar och ser sin lilla flicka full av tårar och blod.
Hon ser på sin mamma och säger med blod från sin mun och gråt i sin själ
- Mamma gissa vad gissa vad
Mamma ser på henne med tårar i ögonen och säger
- Nej jag kan inte gissa, säg vad det är
Flickan tar ett sista andetag och säger
- Jag älskar dej mamma.


jag älskar den, den är så himla söööt

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kajsa

jätte söt, men så hemsk!

Postat av: JOSEFINE

vad har du gjort för roligt idag då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback