never again.. :D

ojoj, dålig uppdatering javet..! men jag har haft bloggtorka ett bra tag nu så jag har haft väldigt svårt att skriva om saker, men jag måste ha eran hjälp. Jag känner att jag får tyvärr inte så mycket stöd av er :(
det jag skämtade om här om dagen kanske tillslut blir verkligt, att jag lägger ner bloggen ändå fast jag inte vill de, men hur kul äre då ingen kommenterar osv :O men jag har några förslag på saker jag kan skriva om och ni får också gärna ge förslag men här är mina och då får ni väl rösta:

*"modellbilder"
*texter om typ "livet"
*videoinlägg
*dagens outfit
*frågestunder
*hissad blogg
*veckans händelser i bilder (fortsätta?)

något av de som ni vill ha?


aja, vi har påsklov nu och det känns helt underbart kan jag säga..
men nu ska jag börja göra mig klar, ska till farmor och käka, hörse sen =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback