-13

Tänkte att jag slänger in ett litet inlägg innan jag ska hoppa i säng med amanda. Skolan gick väl hyffsat bra, tills jag sitter på svenskan och ska byta gummiband i munnen, fastar i kroken i tandställningen så ja tvärsliter ut handen och jag börjar blöda. På bilden här nere är just efter jag tryck ut allt blod så mitt finger var blått (A)































Iaf efter skolan hade vi dans i 3 timmar på e4an, och till en börjar var jag väldigt negativ, ville verkligen inte
men till slut gav jag med mig eftersom man inte får något betyg om man inte är med och de vore ju lite trist. Men vi dansade med fordonskillarna, och de visade sig att dom var riktigt bra (A) Mycket bättre än förväntat! Till sist när vi kom till amanda var vi båda hungriga så vi kokade mackaroner och blandade i ost sen som blev typ ändå hyffsat gott. Sen har vi sett Just my luck & Lilla Jönssonligan och cornflakeskuppen.

Slänger in några bilder från min och Amandas impulsresa till umeå förra veckan! :)




puss

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linn :)

joo, han har inte fått skärmen än, så igår skickade han mejl åt dom och fråga varför det tog så lång tid. <3

Postat av: Linn :)

jo jag vet ;s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback