-6

Började dagen med att jag och Sandra gick iväg till gymmet när vi egentligen hade innebandy på gympan, men jag hade ju halkat åh slagit höften så jag träna bara armarna med sandra :) Hade en 4 timmars lång lektion efter lunch där vi skulle filma klart de sista på våran film. Gick väl bra antar jag, hade bara kvar då jag skulle hänga mig och slutscenen så de gick utmärkt. Efter de följde jag med Adam till hans fina boende där vi satt åh snackade tills mamma åh pappa kom för att vi skulle dra vidare till syrran och äta. Efter en jobbig dag har jag bara suttit och redigerat bilder som ni förhoppningsvid får se lite senare. Nu ska jag iaf stänga av både dator och tv för att få mig några timmars sömn iaf!


trästock -10 med "fontänmannen" som sprang in i en typ "fontän" :]



trästock -10  under Crashdiet

puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback