Det finns bara 2 fåglar i hela världen

tjenare, hur har eran påsk varit hittills? min har varit bra :D jag har varit med jinci hela dagen och sedan så kommer jag att sova över hos hon. men just nu så är vi hos min mormor med mina 2 andra kusiner som jag inte får skriva namnet på min blogg:( Han ska nu göra ett trick, det gick faktiskt=) Höhöhö NOOT
men nu ska jinci och mina kusiner spela finns i sjön och jag hoppas verkligen att nåågon AV DOM VINNER :D
aja nu får ni ha det så jättetrevligt så hörs vi senare ikväll :D/®

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tess

Kul att va med lite släktingar under storhelgerna.

Hoppas du får en fortsatt fin helg

Postat av: Andersson

Hej, Fin blogg :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback