Gotland... HELT OTROLIGT

nu tänkte jag att ni skulle få en bildbomb från gotland, ni får mer sen för kameran har inge batteri...


innan iv åker iväg med tåget mot STOCKHOLM<3


nöjda i stockholm :)(L)


färjan som vi åkte till gotland med, skitroligt<3


upp till kapten fick vi också gåå :)



älskar er flickor<3


den snygga bussen :)


tycker den bussen var GRYMT söööt, vad tycker ni :)?


hahah :D


det gick verklige fort för mig och jinci  :)

          
första ställer där vi bodde    älskar dej elsa<3                den första kvällen var UNDERBAR<3

                        
coolingar :)                         Kyllaj, grymt badställe :)                     obesktivligt roligt<3

          
AHAHHAHHAH (L)            helt underbart<3                   litet däck? nääää


japp, där har ni meeeej


jag har en ficklampa i munen, och då jar hade det sa jinci att det lyste rött
ur mina ögon fast man ser det inte där....SCAAARyyyy

okeei, nu får det räcka för denna gång, det tog ett tag att lägga in alla bilder, hörs sen!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gabriella

åh! Det var askul där borta! Saknar det :D



haha varför var jag typ "snygg" på alla bilder :P haha eller inte :P

Postat av: ska vi säga konfasofia så farratu nog :)

åh du får ta och skicka alla bilder till mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback