hjälm är inte jag

okeei nu har jag varit på konfaträff från klockan 09.00 - 15.00 jg kan erkänna att det var lite långtråkigt ibland men rätt så kul. Jag drar förövrigt till Gotland i morgon och kommer vara där en vecka, vi kommer ju att cykla på en tandem cykel och för att få göra det MÅSTE vi ha hjälm för annars får vi inte sätta oss på cykeln och jag vill itne missa en hel vecka på Gotland för att jag inte vill ha hjälm så om du är på Gotland håll utkik efter en grupp snygingar med hjälmar och tandemcyklar... Iaf så jag tänkter visa mmin snygga hjälm :) NOOOOOOT




okeej denn är väl rätt så snygg hahah när jag bara skojjar lite med er...Eller snälla alla kan ni säga eran åsikt om min hjälm  snygg, fulj, konstig, rolig etc...

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

passar dig perfekt

Postat av: ida

ja det måste vi :)

Postat av: Gabriella

haha härligt! nu haru ju lagt in många inlägg! :D



haha asfräch! hehe nee skämta ba, den är väl ok :P har egentligen aldrig riktigt diggat hockey-hjälmar men... du passade ju bra i den :D

Postat av: Gabriella

haha härligt! nu haru ju lagt in många inlägg! :D



haha asfräch! hehe nee skämta ba, den är väl ok :P har egentligen aldrig riktigt diggat hockey-hjälmar men... du passade ju bra i den :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback