den är återfunnen

jaa som rubriken, min sladd till kameran är återfunnen :) YES
nu tänkte jag ge er en BILDBOMb :D

det började med att jag och elin drog för att se 2012 på bio som ÄGDe :D





jag var tvungen att ta lite kort inne i bion :P

iaf, ihelgen så klädde vi granen, och såhär såg den ut DÅ(usch vad tråkig)



så här ser den ut NU

niceeee :)

hmmm...det är nått som saknas vah? STJÄRNAN :O


sådärja klaaar :)


näe, det är fortfarande något som saknas, JULKLAPPARNA :D


sååååååå :)(fast nu är det mycket mer klappar )


lite julpynt :)


sen bakade ju jag och mamma knäck i söndags så

mums,
KLART :D

och igår var jag ju med ange, så jag tog kort på deras stjärna ;)


ganska fin tycker jag :)






allt från mig, nu får ni titta på dessa fina bilder ett tag, eller typ till julafton, då lär det komma mycket mer :)

puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: nicolina

vad gott med knäck:D

julgranen blev fin :D:D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback