jag tänkte bara säga att det är...

...LUCIA IDAG :D


så nu måste vi ju tända det tredje ljuset allihopa :)



jag har haft en toppenkväll med elin, vi drog till canalen och där fick vi göra peppakakor så det första jag tänkte var typ att vi gör ett hus...jo vi tyckte ju såklart att vi var jätteduktiga som klarade att göra alla delar rätt...men då vi skulle bygga ihop passade ingen bit och dom var nog inte färdiggräddade för dom var lite mjuka hahaha, ! men vi fick ihop ett hus till slut som vi tog kort på som jag kanske kan visa senare om jag kommer ihåg :)

sen spelade vi mario, biljard, piano och innebandy som var skitroligt för vi ägde ut killarna :D

AHHAHAH KÄNN ER ÄGDA :D!

Slut från mig, ha en fortsatt bra natt :)!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eliinfranzenstark

det ägde :)!

vårat hus blev ju snyggt ;)

och vi ägde dom i innebandy ..:) tack för kvällarna :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback