kanalens sista julfest för 94orna!

asså nu har jag försökt sova typ i 40 min men jag kan bara inte somna och jag vet inte varför :S
så jag slänger in en bild på hur jag ser ut nu ;)

...

tyvärr så tog jag ingen bild på hur jag såg ut idag på julfesten, men jag hade en svart klänning med paljetter, ett par lackleggings och bara en svart vanlig kofta på det. sen ser man väl inte så bra min frisyr, men jag hade bara lockat hela håret och sminkningen var orange&svart, coolt :) sen så var det skitkul att typ iaf 5 killar bjöd upp mig, själv bjöd jag upp en :)


men nu måste jag verkligen sova, för imorgon har vi sista skoldagen innan jullovet och då får vi våra betyg, AAHHHH jag är nervöös, för snart har vi typ nationella :(


men GODNATT :D!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback