slapp

har inte orkat blogga på ett tag för jag har inte varit så pigg och haft annat för mig.
nu tänkte jag försöka blogga lite mer i alla fall.
idag så har varit ute och sålt aftonbladet, bjöd på en godispåse till alla som köpte tidningen av mig, och det tyckte alla var trevligt. sen så la jag mig framför tvn och såg top model från typ kl 12 till 6=) har inte orkat göra så mkt idag.
sen så ska jag kanske vara med min kära mamma och pappa, syrran är i Italien med klassen och kommer nog hem på onsdag tror jag. jag och hon hade beställt kläder från en hemsida och jag hade hittat ett par snygga jeans för 150 kr. men när dom kom så kunde jag inte ha dom. fan säger jag bara. så jag ska lämna tillbaka dom.

här kommer det litebilder' från THAILAND=)

min älskade familj<3

älskar dej bella<3

hotellrummet=)

då vi dök med tuber i havet, så himla kul

ahha, våran frukost kl typ 4 på morgonen. gott=)
/rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback