Tänkte bara berätta att...

...just nu sitter jag och lisa i bussen påväg till stockholm och jag har nog aldrig haft såhär svårt att sova och det finns flera anledningar: det är varmt, någon har ätit pommes och det luktar förjävligt, bussen är trång,gubben bakom oss snarkar, han ser också ut som en pedofil, jag tänker bara på att vi har 7 timmar kvar och att jag vill sova. Där har ni några olika anledningar till varför jag inte kan sova. Jag har nu bestämmt att aldrig mer åka buss till stockholm och jag råder er att inte heller göra det. Om du har mitt nummer får du gärna smsa med mig för nu har jag gratis:) puss och kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback