only tou can fix it...

for all those times you stood by me,
for all the truth that you made me see,
for all the joy you brought to my life,
for all the wrong that you made right.

you saw the best there was in me,
lifted me up when i couldn't reach.
You gave me faith 'coz you believed.
I'm everything i am,
because you loved me

ville bara visa hur söt olivia är, hon skriver fantastiska saker till mig så jag blir rörd, vet inte om hon kopierat det men det spelar ingen roll för det är ägnat från hon till mig och det är det som räknas<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: isabella

nae så gulli hon är =)

jag tror det är delar av en låt: jobDpGtjuA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=jobDpGtjuA

och ja, jag erkänner att jag googlade det =]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback