andra gången gillt?

jahapppp, nyss eller nyss och nyss men för några timmar sedan så satt jag och skrev ett inlägg och det har inte ens kommit fram, jag blir snart galen.. haha men iaf så sitter jag clara, moa, rebecka, sofiiia, jinci, gabbie och julia i datasalen kl 04 på kanalskolan en fredagsmorgon. nu vill jag hitta på massor med saker för jag är JÄTTEPIIIGGGG FÖRSTÅR NI ELLER ?  AASSSÅ ALLA KOMMENTERA NÅGON GÅNG  JUE =)??????
jajg vill ha kommentariiiiiiies. s¨å snälla skriv vad jag ska förbättra.
detta var spelet som vi spelade=) MITT LAG VANN SÅKLART :D HAHAHHA
/rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: frida=)

skicka bilderna till mig sen tjejkvällen=)

frida[email protected]

Postat av: frida=)

nu blev de helt fuckat.

Frida[email protected] skulle de va hehe=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback