asså fy, det vill jag verkligen inte göra, jag vågar inte, hjälp

kom just hem från skolan, vi hade vollyboll smom sista lektion. jagoch jinci höll i uppvärmningen, den blev ganska bra men=)
och sen så har vi fått en läxa i NO, vi ska ringa eller gå till ett företetag(vi har redan fått ställen) och jag ska intervjua någon sjukgymnast och verkstadsarbetare. och jag har ingen aning om vars jag ska leta :S
sen så har vi det bara till på torsdag, och då ska vi redovisa altl :D
haha det kommer bli roligt men svårt så vi får väl se, och om ni har något bra ställe där jag kan intervjua så säg til NUU :D?
http://www.sjofartsbloggen.se/joomla/images/blogg/sommar.jpgtänkte avsluta med en bildpå jordgubbar som jag blev vädligt sugen på.
/rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: moa

Fin bild på gabbie:)

Postat av: johanna

fin blogg:)

Postat av: elin=D

den var jätte fin bild på jordgubarna=D

Postat av: Anonym

fin blogg:)

Postat av: lizae

riktigt skön sommarkänsla jordgubbar ger =), fin blogg förövrigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback