back to schooooool

jaa skolan börjar om imorgon och jag kan säga att jag längtar verkligen inte :S
läxor och prov är inte min grej, det ärre verkligen, men det ska ändå blir lite roligt
att få träffa alla kompisar, nog för att jag har träffat ganska många av dom under lovet,
men ändå, men sen så går vi jue i tyyyp 4 veckor sen så har vi lov typ hela 7 skoldagar,
inte bara 5 utan 7=) och det är king, sen så är det jue lite lovdagar som är utspridda
lite överallt så det är jue bra, sen är det jue inte så länge kvar till det är sommarlov.
jaa, det var väl allt tror jag=)
eller förresten så har jag en blogg men några kompisar, titta gärna in där och lämna
ett litet spår efter dig. www.regaji.blogg.se heter deen och vad tycker alla ni om att skolan börjar om?
/rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback