det var verkligen roligt haahah

okidoki, nu har jag varit på stan med gabriella
och vi hittade jättesnygga kläder och skor.
själv köpte jag ett par jättesnygg skor,
och ett par jeans leggings. kommer bilder sen.
gabriella köpte inget, men kanske ska,
hon la undan 2 tröjor och ett par jeans leggings=)
tänkte lägga in bilder nu på det jag har köpte:)

DS_242541_A.tif    DS_242541_B.tif     

din sko: 179kr

(jag hittar ingen bild på mina jeans leggings, men dom kostade iaf 179kr)
/rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lisa

jag var med dig i lördags rebecca på kvällen, haha orkaaa??????? ja jag har haft tråkigt i helgen

Postat av: Anonym

snygga skor :> :>

Postat av: Anonym

Såå snygga skor :) Dom var ju skit coola....

Postat av: Frida

dom skorna är jätte snygga!

puss.

Postat av: stina

rebecca stoltzzzzzz, jag har också sånna skor :):):):


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback