hej det är becka som skriver...

tjenare, tänkte berätta lite om hur dagen min har sett ut. för och främst så har jag ju gått i skolan, och då hade vi bara 2 roligt lektioner, och det var slöjd och bild. sen så vare några personer från john bauer skolan som höll i våran SO lektion. dom skulle prata om stormarkttiden. det var väll sådär asså det var jobbigt att hänga med för dom pratade så fort, men annars vare bra. sen så  åkta jag buss hem, gick upp på ica för att vänta på jinci. vi skulle ju gå på morönshöjdens dagis. och vi fick faktist vara där vecka 19. väldigt skönt att det är bortgjort. och i morgon blir det typ bara skola som vanligt. eller på fm så ska vi ha temadag så vi börjar halv 9 på kanalen. sen efter skolan så har jag sång kl 16.20 fast jag slutar skolan kl 15.00, och det är ganska jobbigt för jag måste vänta varje torsdag i enoch en halvtimme tills jag har sång, så jag brukar itne vara hemma förrän kl 5. jaa det var väl allt jag hade att säga idag,(kommer lite bilder senare ikväll skulle jag tro)/rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: stina

AHHAHAHAHAHA, rubrik text ::D:D:D:D::D:D*??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback