i´m so sorry

förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag, men vi somnade kanske vid 4 3-4 tide igår också, sen steg jag upp kl halv 10 och sålde aftonbladet och jag gick väl ute till klockan var kring 11-halv 12, sen satte jag på en film på datorn och somnade till kl 4 då jag skulle äta middag. och just nu så har vi främmande igen=) det är dom som var här igår, dom fikar och sen ska dom köra en sin bil.

jaa, vad ska jag mer berätta om, det finns inte så mycket men jag vill börja skriva mycket mer för att det är så roligt att skriva, som en dagbok varje dag, och det börjar gå lite bättre för min blogg, och ni får jättejättegärna kommentera den ofta.. nog för att jag vet att det kanske inte finns så mycket att kommentera men men, det  kan vara roligt att läsa endå för mig=)
och om ni undar om någonting så skriv in eran hotmail och frågan så ska jag försöka besvara den så gott jag bara kan så att ni får svar på ara frågor.


och imorrn äre skola och jag längtar verkligen inte tills man får prov, läxförhör och tråkiga lektioner, önskar bara att det var sommar nu så att man kunde ta det lungt i typ 2 mån och bada typ varje dag, fast det kan man ju nu också men det är ju inte lika roligt, och jag tror att vi ska ha ett eng prov i veckan. :S sen så ska vi typ få tillbaka tyska, SO och NO provet som vi gjorde innan lovet. hoppas verkligen att det gick bra, SO tror jag det gick bäst på=)

sen så blir det ju konfrimation i sommar och moppe. jag kommer att köra jättemycket så ni vet så att ni kan håller er från vägarna, nää jag bah skojja juee. jag är faktist lung då jag är ute och kör, fast det tror man typ inte för att jag är så speedad hela tiiiideeeen =) Hahaha det vvet noog dom fleesta skerru seee.


det här är nog den sista sakeen jag kommer att skriva om i detta inlägg(tror jag) men igår var det ju typ en "fest" hos oss, det var jag, lisa, mamma, pappa, björn, sofia, kali och jag tror att han heter andre. iaf så åt dom mat och spelade spel. själv satt jag och lisa uppe i mitt rum och såg tv, spelade gitarr och sjöng som GALNIIIIGAR. sen då kl var ca 01.00 så kommer timothy hem och vill typ gå ut. så jag, lisa och han tar oss en promenad och båda dom vill alltså gå till DH kl 1 jag bah ööh NEEJ =)
då fick lisa ett långt telefonsamtal... blablabla=)=)=) ahaha liiiisa
jaa och då säger timothy att om jag slänger mig i en snödriva(som var ganska hög) och rullar bakom en liten  "kulle" så skulle jag få 10 kr, och självklart gjorde jag det, inget snaaack om the thiiing. jaa det är typ allt jag vill säga. och kanske lägga in någon bild också=)



tännkte bara berätta lite kortfattat att här sitter jag
jinci och angelica och grillar på min gård
sommaren -08

/rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gabbie

haha härlig header det blev :D förutom att bilden bredvid på mig... jag ser så tillfejkad ut, känns inte som mig :o så i så fall så får du ta en bild som inte är omgjord :)

Postat av: Jinci :)

Nooo!så ful jag var på korten




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback