jag gör det för din skull sofiiie

tjennaaaare. nu sitter vi i datasalen på skolan. flickorna i våran klass har nämligen tjejkväll. vi har fakstiskt superroligt. det är jag clara, moa, elsa, isabella, sofiaHe, sofiaHö, rebecka och julia som sitter i datasalen. jaa ikväll så har vi bakat kladdkaka och pizza. spelat tjejspel, tittat på en film som rebecka har gjort, spelat pingis och nu blire ännu mer roligt. men nu ska sofiie och sova så då får vi alla säga godnatt åt henne. jaa senare så kanske vi ska se film, (eller jag tror inte att det blir men vi får väl hoppas) vickiiiiiis och mariiiiaaaaa har gått och lagt sig flr att dom ska jobba imorrn men inte vi asså fyfan så skönt säger jag bara. sen imorrn blir också tandläkaren kl 11.50 (längtar verkligen INNNNNTEEEE)
men nu ska vi inte tänkta på det negativa så HEJDÅ :D /rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback