ojojoj

så duktig som jag är så är jag klar nu, jag börjar kvart över 8 men jag ska få åka med pappa och han far strax innan 8. så nu får jag väl sitta i mitt rum och skriva klart detta inlägg och hitta på något annat roligt på datorn, det finns ju inte så mycket. men iaf så hörde jag att AIK förlorade igår mot Linköping 3-5. så det blev ju ingen hitt, men som jag har förstått det så har det ändå gått ganska bra för AIK, men jag vet inte(är inte så förtjust i hockey om jag säger så) sen drömde jag något jätteäckligt igår. asså nivet då man typ just har somnat och så ser man något framför sig. iaf så var det så här. det var jag LisaBl och MatildaRö som var i Eljuspåret med Mattes mamma körandes runt omkring oss. sen hör jag Matilda och Lisa ropa på mig. KOM HIT AKTA DIT, KOM HIT NU REBECCA. sen ser jag framför mig någon läskig typ som kommer jättenära mig och låter typ såhär
äckligt och då tänkte jag ropa FUCK YOU åt han men jag fick inte fram något ljud, sen så var jag typ förlamad så jag kunde inte röra mig. sen vaknade jag och var tvungen att sätta på musik för det blev äckligt=) haha, hade du någon dröm inatt så berätta gärna för mig=) det är värsta intressant för det kan ju bli vad somhelst =) haha /rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback