skojj

för det första: det har varit så himla fint väder idag
för det andra: har haft fult upp idag, så därför har jag inte haft tid med att bloggat men iaf så kom jag just in. har varit ute med familjen på gården och grillat palt, korv och pinnbröd. riktigt gott blev dett och det var ju så bra väder så det var jätteroligt. sen nu ikväll har jag inte så jättemycket för mig, tänkte se lite på några program(fast det är typ mycket jag vill se:D) men sen vet jag inte. hoppas ni skriver en kommentar om vad ni har gjort idag. det skulle jag verkligen uppskatta=)
och för det tredje: nu slänger jag in 2 bilder:)
http://kryddburken.files.wordpress.com/2008/03/kryddburken0000346.jpgpinnbröd är alltid gott=)
http://olafshemsida.googlepages.com/BBQ.jpg/BBQ-full;init:.jpggrilla med bra väder mmmmmm...
/rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kicki

Vi hade det jättemysigt här på gården i dag. Toppen dag helt enkelt.

Kram på dig gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback