sleepwell

asså jag är jättetrött men jag orkar itne sova, så jag kan väl passa på att berätta om vad jjag har gjort idag=)
först vaknade jag av att gabban ringde mig,(fick några andra samtal också) och då var kl ca 11. vid halv 12 typ så gick jag ner i soffan la mig med min lunch och såg film, mamma kom in och frågade om jag ville fökja med och äta ute, men då hade jag ju just ätit, men jag följde med ändå. det var jag mamma, kali, amanda, timothy , cornelia och sofia som åkte till MAMMA MIA. sen drog vi och handlade, sedan bar det iväg hem och vi ghorde inget speciellt. och nu på kvällen så har ajg försökt skriva en låt, (går ganska bra, har kommit på en vers och ref) =) jaa det är så min dag har sett ut i stort sett...
http://www.yourpizzapro.com/pizza138.JPG
/rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback