hallåjp

asså jag har skittråkigt, jag hade egentligen tänkt fota gabban i onsdags, men då for hon med jinci på vitberget, så sen på torsdagen så skulle vi göra det istället, men då vet jag inte vad hon gjorde, och idag skulle vi fota, eftersom vi har flyttat det, för vi skulle göra det på lovet, men idag så har hon fått något utslag eller något runt munnen, och hon skulle egentligen fara med jinci på vitberget,jinci ringde då mig och frågade om jag ville följa, hon ringde kl 11 och skulle fara kl 11. det är ju inte det smartaste man kan göra ;) iaf och i morgon ska jag få främmande, och på söndag kan jag inte för då ska jag bort, så jag antar att det blir ganska länge innan vi kan fota,.. aja nu får ni lite mer bilder från min nya kameraaaaaaa..


alla kanske inte vet att
det står isabell på thai:)


tjing /rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lisa

du fick inte ta dendär bilden sa jag ju??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback