Rosor är röda Violer Blå...

tjenare bloggläsare. jag är faktiskt jättetrött så jag ska snart lägga mig och sova,, men innan det så tänkte jag skriva några rader om vad jag har gjort idag=) för så steg jag upp ca 10.00 och duchade. sen åkta jag ner på stan och träffade gabriella. där gick vi runt i kanske 3 timmar och sedan bar det iväg mor hon. där spelade vi fotboll och hockeyspel(väldigt roligt för jag vann typ allti) sen gick vi till SofiaHö och spelade Trodde Du Ja. Under Robinsson så tog vi på oss en ansiktsmask som vi hade ett tag medans jag, gabban, sofias familj och hennes syrras kille spelade kort=) väldigt trevligt kan jag säga. sen så blev det robinsson och sen åkte jag taxi hem=) vill bah tacka alla som har varit med under kvällen=)

btw, så träffade jag FRIDALU på staaaaan, guud vad jag saknar deeen flickan alltså<3 gummsigumms. måste va med hon snart!!!!! /rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback