utklassning på HÖG nivå

jaaaappp, var det oväntat att Norge skulle vinna? :D
http://www.dagsavisen.no/multimedia/archive/00050/alexander_rybak_50811q.jpg
själv tyckte jag att han var en värdig vinnare<3(((jag tycker att han var ganska söt också:) hihi)))
men iaf, mina kusiner var här och åt middag. då vi hade lyssnat på alla låtar så skulle alla sätta 10 kr var på var sin låt. Självklart satte jag min 10 på NORGE :D och jag säger bara UTKLASSNING PÅ HÖG NIVÅ. Jag vann alltså 90 kr :D YESSSS, och det satt inte fel i plååånkan nonono.

MEn alltsåååå, vilken t yckte du skulle vinna?


dessutom gick det ju sämst för Sverige, trodde iaf aatt det skulle gå lite bättreeee men nejnejnej, skit samma....de kanske blir att åka  till norge dåre är och se ESC där  ;) eller ?

tjaaao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback