blixtlååås

tjaao, nu har jag och mammat ätit mat från subwaay alltid lika gott :)

idag på skolan så tror jag att jag fick ett migränanfall. Jag har aldrig haft det tidgare, men jag fick ont i huvudet asså typ tinningen, jag kände mig svimfärdig och mådde illa. Sen såg jag typ blixtrar :S

men iaf, nu tänkte jag visa mina nya örhängen som jag köpte igår :)

http://niccie.blogg.se/images/2008/dragkedja_1203892135_3145878.jpg
typ sånna fast svarta, jag fick många kommentarer idag:
-så söta örhängen, man har lust att dra i dom :]
-varför har du ett blixtlås i örat :P?
-så coola :)
-så häftiga, sånna måste jag köpa

så tack för alla kommentarer :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

verkligen super fräna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback