tänkte på en sak...

jaa, då har man ätit och slutat för dagen. slutade ca 11.45, hur skönt är inte det på en skala från 1-10
10 såklart :D
men nu ska jag rensa min garderob, lådor, skåpar, osv för snart ska jag få flytta ner till min systers rum som ska flytta ihop med hennes söta pojkvän :)

så nu ska jag sätta fart, tänkte ta lite bilder på mina stökig saker,


så alla vet så kanske jag kommer ha en bloppis, jag har inte så många besökare men jag kommer sälja saker väldigt billigt, men ni får veta mer senare så håll utkik tex: smink, smycken, jacka, skor, osv...
men nu ska jag STORstäda så vi hörs :)
kram

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: angeeeee

jaada, men när? för `har trännigar onsdag torsdag.. men

Postat av: Gabbie

Sv: Visst, säg bara till när du ska ha det! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback