he's a love machine, oh, he makes me dizzy

Jag ser att mina besökare har börjat komma tillbaka nu efter denna vecka, och tack gode gud för de, jag trodde att ni skulle lämne mig (A) Näe skämt och sido, men jag trodde iaf att jag skulle få mindre besökare eftersom jag skulle vara borta men ni kommer tillbaka nu igen.
Om ungefär 20 minuter åker jag iväg till farmor och farfar för att äta, senare vid middagstid ska jag träna med bandet en sista gång innan vi har spelning, och det känns verkligen nervöst nu. Jag har massor med fjärilar i magen, fast jag ändå är scenvan eller vad man ska säga så borde jag inte vara de. Men första gången med ett nyaa instrument är ALLTID nervöst, men jag SKA klara det bra :)!
Förresten så har jag funderat ut en tävling som jag tänkte köra om ett tag, men det är
ENDAST om ni vill det, asså skriv en kommentar om ni vill ha en tävling så ska jag självklart ha de.. OJojoj vad jag babblar på nu, ska börja göra mig klar, PUSS!



ska jag vara ärlig så vet jag inte varför jag lyssnar på den, utan då jag var ute och gick fick jag upp den i huvudet och den är typ härlig tycker jag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback