HoneyMoney???

tjabba, gårkvällen var awesome... vi satt och grilla från typ halv 8 till 12 tror jag... det var jättemsyigt och mörkt, nog för att vi blev jättejätte blöta, men vi hade great ändå =D

ni får filmer och bilder imorgon för att få se hur galna vi var ;)


jag säger bara sågär: undra på varför jag har haft getingar i mitt rum då jag var liten... hela väggen där uppe är borta och vi har hittat en grymt getingbo... bilder kmr snart!!! de här gillas INTE!

där ser ni det vi har öppnat just nu

några våningar av allt :S

VIDRIGT

inte kul!!!!!!

tänk om det hade funnits honung där :O omg, då hade jag blivit honungsoldare kan jag säga :D!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: nicolina.

fy:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback