veckan i bilder


jag och lovisa gjorde jättefina harar och korgar till våran rulltårta.. tyvärr blev vi inte 1a, men vi fick brons iaf :)

vi hade knytkalas med klassen i torsdags

blåste ballonger gjorde vi också :D (blev att städa lite sen för dom som blåst upp,...)

gulliga frida som vanligt :D med kerstins hand.. HAHHAHAH!!! emil.., hoppas du vet vad jag tänker på ;)

bättre bild fast ändå dålig :P tagen med min sämsta mobil.. SKA VI BYTA ELIN?

då man går upp till ett ställe möts man av denna vackra varelse, jag blir väldigt glad men rädd för den

ansiktet sticker tom ut :O

åkte till bellas lägenhet, och dom följer mitt råd att måla köksluckorna svarta.. YEY :D

just då hon skrev ett medd till sin älskling kom han in och hon blev upptäckt.. men gulligt vare<3

firat påsk hos farmor och farfar medn påskgodis

jag har inga mer bilder nu tror jag.. eller jag har då pappa har fotat mig och så, men dom får ni i ett annan inlägg :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback