FetTisdag!

ÅÅÅÅÅÅÅH, jag har nu suttit och gjort ett långt inlägg och SÅKLART försvinner de
JÄVLA BLOGG.SE och ibland funkar inte blogg.se och jag blir galeeeeen...
okej nu ska jag inte ta ut mina ilska på mina kära läsare.


Iaf så är det fettisdag och jag har inte ätit någon semla. Det var plättar på skolan och
det är inte något som jag gillar så det blev fil, så det fick funka istället.
Imorgon så går vi halvdag SKÖÖÖÖNT! Vi börjar 08.30 med att prata om en trivselenkät
sedan ska vi gå ner till HK´n och baka SCONES för att sedan äta med klassen(L)
Så det blir alltså min frukost, mysigt värre...!



en sak som många i klassen saknade under lunchen, men inte jag...!


Plättar, pankakor och våfflor går inte hem hos mig.
Många tycker att jag är konstig, haha :P!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback