Liten Tävling =)

Tjoosan, har precis tagit kort på dagens inköp som ni ska få se lite senare.
Idag på skolan hade vi trivseldag då och gjorde en övning som var jätterolig.
Man fick en lapp på pannan och man hade ingen aning om vad man hade,
då skulle andra behandla mig efter karaktären jag har.
Det fanns:

Ensamvarg: ignorera den helt och hållet
Clown: Skratta åt allt den säger
Tönt: Lustigör allt den säger
Ledare: Låt den blir typ respekterad,lyssna på personen, håll med den (minns inte den, men den var nästan som coolingen)
Cool: Håll med om allt den säger
Smart: Ställ svåra frågor till den

Gissa rätt på vilken karaktär jag hade och bli länkad på min blogg :)
Skriv vad du tror, ditt namn och din blogg namn så utser jag vinnaren då ni minst anar de :D!


Iallafall så ser dagens inköp ut såhär:

Runda stora örhängen  H&M 20:-


Långa stavar H&M 20:-


Hårband från KappAhl 40:-


Ska gå och äta lax nu, maten väntar.
Hör väl kanske av mig ikväll runt 10 tiden om jag orkar, KRAM!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback