någon som hakar att bada i snön ?

nu har jag suttit och pluggat so med pappa i nästan 2 timmar... jag trodde verkligen inte att det skulle vara så kul som det var, det kom mycket skratt från mig kan jag säga ;) men iaf skönt att nästan ha gjort klart SOn, så sjuuukt mkt, vi ska ha en inlämningsuppg. på ungefär 6 sidor :/

men iaf, det är så fint väder så jag vr tvungen att ta kort för att visa hur mycket snö vi har så titta och njut *host*



synen från köksfönstret


från dörren


en LITENLITENLITEN bit av gården


en till bit av gården


haha en till bit av gården med en glad zakke :)


stolt(z) vovve ;)


hittar du något intressant älskling<3?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

underbara vinterbilder.ser solen. blir vår sanrt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback