saknad vänskap

Verkligen förlåt för fruktansvärt dåligt uppdatering idag men jag har varit på stan i flera timmar,
tränat, sett film och typ sovit... Eller jag har hälsat på min syrra också för att vi slutade så tidigt :)


Imorrn blire att åka tilll PITEÅ för nån innebandyturnering och då ska vi vara utklädda.
Ni får se på söndag hur vi såg ut, de kommer bilder då. Men nu ska jag packa färdig och duscha sen
blir det att hoppa ner till kojjs, PUSS!






jag måste bara få säga att jag saknar tiderna med dig jinci.
förstår inte vad som hände, du bara försvann och vi har
aldrig hittat tillbaka. men du ska veta att jag har haft en underbar
tid med dig stumpan!


så sjukt kul vi hade förr!


saknaden är enorm...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback