tänker så jag spricker...

...fast inte riktigt så mycket men en sak som jag har tänk på är det här
om frågestund, om jag skulle ha en sån, skulle nån överhuvudtaget fråga
nått då?, för det känns ju meningslöst att ha en frågestund utan att någon frågar.
Så om det ändå finns ett antal som vill att jag ska ha det kan jag säga att då
kommer jag ha de :D


känns som värsta emo bilden på mig, men det bjuder jag på iaf :)
sov gott alla gullungar, och svara gärna på min fråga däruppe<3<3<3

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jennifer gräll

är allt bra med dig då? :)

Postat av: Elin

ååh sommar, kom fram nu! :D

Ja kläder från H&M kan vara jäkligt snygga :D

Postat av: rosemarie

Jaså ? :D

nu känner jag mig stolt ;)

när får man reda på svaret då ?

haha kram

Postat av: awwiee

Va gärna med i min tävling på min blogg! "gissa hur många skruvar det är på bilden" förlåt om det störde att jag trillade en sväng. kraaam

Postat av: R

sv: gört! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback