en fucking galen helg alltså :O

asså helt sjukt rolig helg jag och elin har haft men jag måste säga ÄNTLIGEN HEMMA :D(L)
jag har bilder och historier att bjuda på men jag vet inte om jag orkar skriva, eller jag kan skriva några saker i punktform


*vi har gått typ 2 mil sammanlagt
*vi har egentligen inte ätit riktig mat... de har bestått av mackor och lite godis typ :P
*jag bröt typ ryggen
*vi stod och hade gympa utanför polishuset
*vi såg 2 stjärnfall på 5 minuter
*en turk lät oss inte äta på grillen så det blev en hotdog
*vi har tagit emobilder
*vi har sett lite grövre filmer :P HAHAHH (bara elin och jag som fattar)
*nya örhängen har jag också fått (bara elin och jag som fattar där också) haha
sen finns saker som ni ALDRIG kommer få veta, det stannar mellan mig och elin (L)

aja nu har ni fått veta lite om min helg, här kommer lite bilder åxå...
btw, jag kommer lägga in emobilder och vi sminkade oss och tog såna kort för vi hade väl tråkigt antar jag :)
så tro inte att vi är emo nu :)


jaaa såhär såg jag ut då jag hade åkt ca 50 meter hahaha :P



haha elin hade precis skrämt skiten ur mig med ett låtande mjukisdjur...
hahah då hon skulle dra upp dörren slog hon den i huvvet och jag fick
ett skrattanfall :D


sen kom en liten fin vovve<3


visst är vi söta med håret bakom örat :]

okeej, nu kommer emobilderna så alla vet.. och tro verkligen inte att vi brukar se ut så :)




okeej javet, vi kan verkligen inte likna emos... det är bara äkta emos som kan
se ut som dom ;) HAHAH



min mamma hade rätt om att få fyrkantiga ögon om man nördade tv och datorn för mkt :O
jag skulle ha lyssnat på henne :/




nu ska jag se om det går något bra på tv, PUSS<3

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback