bildbomb är allt jag kan säga

sådär,  nu tänkte jag inte skriva så mkt utan bara lägga in bilder och kanske någon kommentar under, så titta och njut på en sjuk jävla helg :D



okeej inte världens finaste bild, HAHA!!!


coolingen skoog, emme, pelle och oliver ;) haha


per i mina schteeeekar brillz :D


här fixas smink och backslickkkkk  HAHAHHA!


råtaggade inför första matchen, hmm.....!?


och såklart blev det vinst för oss i första matchen :D


lite musik skadar aldrig :D


och nu till alla fjortisbilder<3

älskar dig sofia :)(L)


jag och gulliga hanna :D


otroligt söta grabbe :)


försökte få bild på alla, men alla var så utspridda så det var lite svårt :)




fjortisen herself :] (  jag har fått önskemål att lägga upp bilder på mig själv från helgen
så det är därför jag pepprar :P  )


sen skulle elin visa hur man var sur då inte smurfarna vann


haha och såhär blev resultatet :] :)


spännandeeeeee


asså kolla klockan då smurfarna gör sista målet :O
helt sjuk, så alla började skrika VÅRAN HJÄLTE :D


sen återstod straffarna och tyvärr så vann inte smurfarna från moröbacke
men en 2a plats blev det iaf :)


och här sjöngs nationalsången av tre glada människor :D nämligen
                            DANNE, EMMA-LISA, "VÅRAN PAPPA"


"PAPPAN" SOM BETALAR ALLT :D


cash är alltid bra :D


och en sak till:   PAPPA BETALAR!


sådär, nu orkar jag inte lägga in mer! dessutom borde ni alla vara nöjda nu med min "lilla" bildbomb, men nu ska jag försöka sova, GODNATT(L)

btw,, kommentera gärna :)<3

Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: isabella

fina ni var ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback