så länge det finns två människor...

förlåt för att jag inte har uppdaterat idag, men jag har varit på dans sen 10 och jag kom väl hem kanske 16
då åt jag och sen somnade jag, och så har min dag sett ut.
jag har bestämmt (eller jonna) att jag ska fortsätta med dans, med det blir förmodligen att börja bugga ist,
det verkar superkul :D
jag måste säga att jag har haft en fantastisk helg med allt dansande, även fast jag har
 mått jävligt dålig och fick världens hostattack idag, (vet ej varför men :/)
sen hittade jag många favoriter där borta som bara är såååå härliga att dansa med att det känns som att man flyger fram, sen endel killar är så stela så man får typ lite ont men man får väl bara härda ut antar jag :)
en kille lyfte upp mig i slutet hahaha, jag kan säga att det var jag verkligen inte beredd på :P
men nu ska jag sova igen, är helt slut... men om jag vaknar i hyffsat bra tid imorgon så bloggar jag innan skolan, godnatt alla gullungar :)

haha jag måste bara lägga in några bilder som jag fick skickat :P






sådär, det var dom bilder som jag fick av en kompis, vlken gillar ni mest, svara jättegärna :D
jag tror att jag gillar den 3e eller 5e :) okeej nu ska jag verkligen sova, godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback