break your heart

har kommit hem från från en sjukt rolig kväll, åkte vid halv 10-10 till min kära syster som hade fest hos sig och satt åh pratade med hon, malin, emil, nicke, jeseper åh nå mer folk... jätteroligt hade, och jag var där till kvart över 11 kanske, sen åkte jag till canalen och satt och snackade med annat folk där, så jag ska väl hoppa ner i sängen snart, men jag säger iaf godnatt nu så hörs vi imorrn :)<3!



såhär peppad var jag innan jag drog, haha galet ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ElinStenberg!

vad är det för svar du söker då? :D

Postat av: ElinStenberg!

Nu finns svaret om vem som var kändisen.

Kika in och kolla om du var bland de 5 första :)

Postat av: My<3 (:

Fiin blogg! (:



Gjort idag?

Postat av: Elin

hihi men pierca dig i tungan dÅ? (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback