Till någon jag älskar<3

Lyssna på den här lisa då du läser texten<3



Lisa jag vill bara berätta för dig hur mycket jag älskar dig genom att skriva en liten text.

 
Det är du som får mig att vilja leva,
Ingen har nog förstått hur mycket jag gillar dig,
Och framför allt inte jag.
Jag vill aldrig lämna dig som jag gjort tidigare,
Du ska veta att jag är beredd att ge allt för att det ska hålla,
Även om vår tid ihop har varit som en karusell så visar det att vi hör ihop.
Du är den som tar mig som jag är.
Om jag fick välja en kompis som jag skulle ha resten av mitt liv skulle det vara dig, för du är så jävla underbar.
Jag är och kommer aldrig vara redo att låta dig gå.
All tid vi har tillbringat tillsammans har varit mer än underbart
Och jag ser fram emot fler underbara stunder och minnen med dig.

Lisa, du gör min dag<3






love you sweetheart<3

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

vad fint :D

Postat av: Anonym

vad fint :D

Postat av: ElinStenberg!

Det var verkligen gulligt sagt av dig :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback