...

...GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅR!



slutet på -09 blev UNDERBART men det spårade då jag och lisa skulle öppna våran DRICKA...hon hällde i ögat, jag fick i jackan vi tappade den så typ allt for ut osvosvosv :)



sen drog vi på en fest där min kära syster var och snackade lite med henne och nu är lisa påväg och träffa en kompis, så jag sitter ensam på nyårs med mammas datooooor ;)






men iaaaaf, så drar jag till luleå imorgon så ni kommer inte höra av mig förrän på söndag, TYVÄRR men så äre ...ska typ vila eller nått nu medans lisa är borta för det är ju rätt tomt :P men ni får ha det BÄST på nyårafton så får vi HÖRAS ALLA<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback