mitt tak är en annans golv

förlåt för en dålig uppdatering idag, men jag har helt enkelt inte orkat skriva något.
tänkte lägga in lite randombilder senare ikväll, så ni vet :)


iaf så vad det en som frågade när jag fyller år och det är 4/7, sen frågade hon också  varför jag inte får äta godis och det är såhär :

jag och min kompis elin har gjort ett löfte om man säger så.
hon får inte äta:                  och jag får inte äta:

      
godis                                      godis
       chips                                      chips
       kakor                                     kakor
       dricka                                    popcorn

och om någon av oss bryter detta löfte får vi betala 100 kr, jag fick tipset av min älska kompis linnea<3



här är en bild på mig och elin, inte den snyggaste men
jag hade den på mobilen så.

ska dra nu, ska se lite tv och sen ska jag dra!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag har inte ätit nått :D jag älskar dig rebecca :D<3

du är bääst :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback