ny blire att mysa framför en film

tänkte visa lite vad mamma köpte åt mig idag :)


världens godaste loka     red-hot strawberry MELIKE(L)


haha, den här kanske inte ni tkr är så speciellt att få
men jag har verkligen saknat banan :)


nötter, eftersom jag inte får äta godis :)


en thriller som jag ska se själv,  BHUUUUU :)
jag kommer typ inge våga :P
blev inte så bra bild för jag orkar inte ta med vanliga kameran
sen fick jag en sak av mammas kompis som ska sprättas på någon fest :D


KONFETTI :D



förresten så fick jag veta av mammi och pappi att robinson går idag, imorgon och på lördag är det tydligen repris.
det hade jag absolut ingen aning om... det var typ för att dom har haft så lite tittare, men vadå alla kanske inte vet om att det är idag och så ?


aja, nu ska jag plugga och se min film hare bäst tills vidare :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cesse

Varför får du inte äta godis? :O

Postat av: Cesse

Och btw när fyller du år?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback