tillbaka

så nu är jag tillbaka från canalen, jag träffade sofia och elin som jag inte har träffat på ett bra tag, så jag fick en lång kram av dom båda :)

och då jag kom var det KOLsvart där inne så jag började undra vars alla var... sen kom johan (tror han heter så) och började leda mig nån stans och jag bah : OMG vars är vi påväg, jag ser ingenting... hahah och sen blev jag tvingad av typ 10 pers att vara med fastän jag är mörkrädd så var jag med, fast elin hittade mig direkt så det blev inte så länge :)



sen så glömde jag visa en till sak som jag köpte, hade glömt bort den helt bort för jag la den i min jacka :P



en jättesöt börs som endast kostade 60 kr, bra vah :)

okeej nu ska jag fortsätta sen the vanishing som jag och linn (min kusin) såg för nästan ett år sen<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback